مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:472022-11-17سياسي

صفارهرندی: دشمن نمی تواند وحدت نژادهای ایرانی را تحمل کند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خون های به ناحق ریخته شده شهدای امنیت بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: دشمن نمی تواند وحدت نژادهای ایرانی را تحمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان به نقل از با بیان اینکه شهدایی همچون آرمان علی وردی و سلمان امیراحمدی از جنس آرمان های نورانی شهدای کربلا هستند، تصریح کرد: یک سؤال بسیار مهم این است که چرا در این فتنه، همه تیرها به سمت رهبری نشانه رفته است و دهان های کثیف وقتی گشوده می شود، هرزگی هایی می بینیم و الفاظ رکیکی می شنویم که تابه حال سابقه نداشته است؟  صفارهرندی با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند وحدت و یکپارچگی نژادهای ایرانی را حول محور اسلام و ولایت تحمل کند، گفت: اینکه ایرانی هر روز به حوزه های نفوذ و اقتدار ابرقدرت ها وارد می شود و آن ها را بیرون می راند، برای آن ها قابل تحمل نیست؛ به عبارت دیگر، فتنه این روزها حاصل رعب و وحشت دشمن از قدرت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه فتنه اخیر خسارات زیادی را در حوزه امنیت، سرمایه گذاری و اعتبار جهانی به کشور تحمیل می کند و جوانان ما باید به دور از هیجان زدگی این مسأله را درک کنند، افزود: دشمنان می دانند نمی توانند حکومت جدیدی را در ایران مستقر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفارهرندی: دشمن نمی تواند وحدت نژادهای ایرانی را تحمل کند

صفارهرندی: دشمن نمی تواند وحدت نژادهای ایرانی را تحمل کند