مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-17بين الملل

آبشناس: آمریکا در این شرایط تمایلی به جنگ با روسیه ندارد


یک کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: آمریکایی ها رسما اعلام کردند موشک شلیک شده به لهستان، اوکراینی بوده است و لذا بعید است در چنین شرایطی تمایل داشته باشند وارد جنگ با روسیه شوند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: آمریکایی ها رسما اعلام کردند موشک شلیک شده به لهستان، اوکراینی بوده است و لذا بعید است در چنین شرایطی تمایل داشته باشند وارد جنگ با روسیه شوند.

عماد آبشناس در گفت و گو با ایسنا درباره رد ادعای زلنسکی در ارتباط با موشک شلیک شده به لهستان اظهار داشت: زلنسکی معمولا حرف های بی پایه و اساس می زند و زمانی که مسئولان سیاسی مدام حرف های بی پایه بگویند، دیگر حرف هایش ملاک نیست.

وی بیان کرد: زلنسکی قصد دارد پای آمریکا، اروپا و سایر کشورهای اروپایی را به جنگ باز کند، این در حالی است که طبق مستندات آمریکایی ها، آنچه در خاک لهستان سقوط کرده ضد هوایی اوکراینی بوده است.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: طبیعی است که آمریکا و ناتو با این شرایط به هیچ وجه تمایل نداشته باشند وارد چنین جنگی با روسیه شوند.

اگرچه اکنون به صورت غیر مستقیم در جنگ هستند اما هدف شان این نیست که خود آنها و یا سربازهایشان به طور مستقیم وارد جنگ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشناس: آمریکا در این شرایط تمایلی به جنگ با روسیه ندارد

آبشناس: آمریکا در این شرایط تمایلی به جنگ با روسیه ندارد