مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-17سياسي

اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی برگزار می شود


با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اولین دوره توانمند سازی مدیریت راهبردی ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و موسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمند سازی مدیریت راهبردی گفت: این دوره ویژه مدیران کانون های استان قم و موسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهارصد نفر در این دوره شرکت خواهند کرد گفت: در این دوره یک روزه دویست نفر از مدیران موسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دویست نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شرکت حضور دارند.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد:در این دوره حجت الاسلام و المسلمین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و تدریس مهدی تلوری حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی برگزار می شود

اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی برگزار می شود