مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-17اقتصادي

خبر خوش برای دارندگان گواهینامه های مهارتی جهاددانشگاهی


سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی از افزودن مدارک جهاددانشگاهی به مدارک مهارتی در کشور خبر داد و گفت: دارندگان گواهینامه های جهاددانشگاهی از این پس می توانند از تسهیلات ارزان قیمت دولت در بخش مشاغل خانگی و.

- سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی تشریح کرد: خبر خوش برای دارندگان گواهینامه های مهارتی جهاددانشگاهی ایسنا/سمنان سرپرست دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی از افزودن مدارک جهاددانشگاهی به مدارک مهارتی در کشور خبر داد و گفت: دارندگان گواهینامه های جهاددانشگاهی از این پس می توانند از تسهیلات ارزان قیمت دولت در بخش مشاغل خانگی و.

بهره مند شوند.

آزیتا همتیان با حضور در دفتر ایسنا و در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: پذیرش مدارک و گواهینامه های جهاددانشگاهی به عنوان یکی از مصوبات در آخرین نشست ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی در روزهای اخیر به تصویب نهایی رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست 12 مصوبه به تصویب ستاد کشوری ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی رسید افزود: براساس این مصوبه نه تنها آنهایی که از این به بعد گواهینامه مهارتی جهاددانشگاهی را اخذ می کنند می توانند از مزایای تعیین شده بهره مند شوند بلکه آن دسته از افرادی که پیشتر نیز گواهینامه های جهاددانشگاهی را اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای دارندگان گواهینامه های مهارتی جهاددانشگاهی

خبر خوش برای دارندگان گواهینامه های مهارتی جهاددانشگاهی