مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-17سياسي

عدالت در ارزش افزوده بازنگری شود


باید عدالت در خصوص ارزش افزوده بازنگری شود.

- ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: باید عدالت در خصوص ارزش افزوده بازنگری شود.

یحیی عیدی بیرانوند امروز در جلسه شورای اداری بروجرد که با حضور محمد صالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در سالن آمفی تئاتر شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری ها ارگانی هستند که چنانچه مورد حمایت قرار بگیرند و موانع قانونی آنها برطرف شود نه تنها به بودجه دولتی نیاز ندارند بلکه به کمک دولت خواهند آمد و زمینه ساز سرمایه گذاری خواهند بود.

وی با انتقاد از اینکه یک سرمایه گذار 600 میلیون تومان به حساب شهرداری بروجرد واریز کرده تا سرمایه گذاری را در این شهرستان به انجام برساند و متاسفانه یک سال است به استانداری لرستان رفت و آمد دارد و هنوز مشکل آن حل نشده است، افزود: آیا تصمیم گیری در مورد یک پارکینگ، واحد مسکونی یا تغییر کاربردی زمین از مسکونی به تجاری ارزش طرح شدن در دفتر معاونت عمرانی استانداری را دارد و نمی شود در دفتر فرماندار بروجرد بررسی شود؟ این یک نمونه از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

شهردار بروجرد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کند و کمیسیون ماده 5 باید برای مسائل کلان به کار گرفته شود نه برای تغییر کاربری یک واحد مسکونی و پارکینگ و این دون از شان تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در ارزش افزوده بازنگری شود

عدالت در ارزش افزوده بازنگری شود