مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-17اجتماعي

اجرای 191 پروژه آموزشی در اردبیل/85 پروژه با فوریت احداث می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 191 پروژه مدرسه سازی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سالن لاله اردبیل اظهار کرد: 85 پروژه از این تعداد توسط خیرین و مابقی از محل اعتبارات دولتی به سرعت در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: در سه سال اخیر 75 مدرسه را در قالب 300 کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و با همراهی خیرین سعی ما بر این است تا به سرعت پروژه های نیمه تمام را تکمیل و تحویل دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل یاد و خاطره خیرین مرحوم به ویژه علیپور را گرامی داشت و گفت: این خیرین با کار جهادی خود حرکتی ماندگار انجام می دهند و به نسل های آینده درس ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را نشان می دهند.

محمدی ادیب افزود: از ساحل ارس تا قزل اوزن به همت خیرین پروژه های متعددی در حوزه های آموزشی، تربیتی و ورزشی در حال اجرا است و امیدواریم با کمک خیرین و منابع دولتی بتوانیم بساط مدارس کانکسی و سنگی را در استان تا سال آینده جمع آوری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز، مشگین شهر و اردبیل بیشترین نیاز به مدرسه سازی وجود دارد و برخی مدارس تخریبی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 191 پروژه آموزشی در اردبیل/85 پروژه با فوریت احداث می شود

اجرای 191 پروژه آموزشی در اردبیل/85 پروژه با فوریت احداث می شود