مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-17سياسي

معاون رییس جمهور: سه برنامه برای مسکن ایثارگران پیش بینی شده است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای تأمین مسکن ایثارگران گفت: سه برنامه برای مسکن ایثارگران پیش بینی شده که طرح اول طرح ملی مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به دستاوردهای اصفهان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: پایه گذاری ایران جدید در اصفهان رقم خورده و این استان حق زیادی به گردن مردم دارد.

  وی افزود: هر قطعه ای از سرزمین خود را با افتخاری معرفی می کنند و اصفهان با وجود کارکردهای زیاد، خود را با شهدا و تشییع 370 شهید معرفی می کند و این موضوع نشان دهنده سطح بالای درک و بصیرت مردم این منطقه است.

  قاضی زاده هاشمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه به نام و یاد شهدا عنوان کرد: رهبر انقلاب بر این موضوع تأکید کرده اند که خیابان ها به نام شهدا نام گذاری شود هر چند شهدا در نزد ملائک جایگاه بالاتری دارند.

  معاون رییس جمهور با بیان اینکه زمانی هویت ما دزیده شد و مرجع و الگوی زندگی ما تغییر کرد، گفت: در بنیاد شهید مطالعه ای مبنی بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی در خانواده های شاهد و ایثارگران نسبت به دیگر خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: سه برنامه برای مسکن ایثارگران پیش بینی شده است

معاون رییس جمهور: سه برنامه برای مسکن ایثارگران پیش بینی شده است