مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-17سياسي

ارسال بیش از 300 اثر به سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان زنجان


مدیر موسسه قرآنی منهاج الصالحین زنجان از ارسال بیش از 300 اثر به سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر موسسه قرآنی منهاج الصالحین زنجان از ارسال بیش از 300 اثر به سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان زنجان خبر داد.

بهیه حبری ظهر امروز (26 آبان ماه) در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان استان زنجان، با بیان اینکه شرکت در عزاداری امام حسین (ع) بهترین فرصت در کسب تجربه و ساخت هویت دینی فرزندان مان است، عنوان کرد: کربلا برای هر فرد و در هر سنی الگو دارد و زنان و مردان، کودکان و نوجوانان می توانند با الگوی کربلایی مسیر خود را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کودکان با حضور در این صحنه ها برای پیدا کردن معرفتی عمیق که کمک به دانسته هایی است که در آینده کسب می کنند، آماده می شوند، متذکر شد: اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی با تاکید بر ارزش های خاندان عصمت و طهارت (ع)، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط عاشورایی، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور شناسایی استعدادهای برتر بین کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با فرهنگ عاشورا از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

مدیر موسسه قرآنی منهاج الصالحین زنجان با اشاره به اینکه این سوگواره ویژه گروه سنی 5 تا 18 سال برگزار شد، تصریح کرد: از ابتدای محرم و صفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 300 اثر به سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان زنجان

ارسال بیش از 300 اثر به سوگواره عاشورایی کودک و نوجوان زنجان