مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-17اجتماعي

تداوم سامانه بارشی در زنجان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در زمان حاضر سامانه بارشی در مناطق مختلف استان فعال است و بارش باران تداوم دارد که انتظار می رود اواخر پنجشنبه این سامانه از استان خارج شود.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در زمان حاضر سامانه بارشی در مناطق مختلف استان فعال است و بارش باران تداوم دارد که انتظار می رود اواخر پنجشنبه این سامانه از استان خارج شود، اظهار کرد: وضعیت جوی امروز این استان ابری است که در ارتفاعات و مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی افزود: با ورود این سامانه بارشی از عصر چهارشنبه تا کنون 3 میلی متر بازندگی در گرماب و سه میلیمتر بارندگی نیز در زنجان گزارش شده است.

سلطانی با بیان اینکه طبق بررسی هواشناسی از روز جمعه تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود و وضعیت جوی پایدار خواهد بود، تصریح کرد: دمای هوای استان نیز تغییر چندان نخواهد کرد و سرمای صبحگاهی در سطح استان حاکم است.

این کارشناس هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته گلیوان با 16 درجه و سجاس با 1- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین ایستگاه های هواشناسی استان زنجان بودند.

کمینه و بیشینه دمای هوای شهر زنجان طی مدت یاد شده هم به ترتیب منفی 6 و 12 درجه سانتیگراد بالای صفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سامانه بارشی در زنجان

تداوم سامانه بارشی در زنجان