مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-17فرهنگي

خراسان رضوی دارای ظرفیت برای پایه گذاری شهرک سینمایی مدرن در کشور است


خراسان رضوی می تواند پایه گذار شهرک سینمایی مدرن در کشور شود و گروه ‎های تولید آثار سینمایی از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه از ظرفیت شهرک سینمایی مدرن در مشهد استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان سینمایی گفت: خراسان رضوی می تواند پایه گذار شهرک سینمایی مدرن در کشور شود و گروه ‎های تولید آثار سینمایی از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه از ظرفیت شهرک سینمایی مدرن در مشهد استفاده کنند.

محمد خزاعی پس از جلسه امضای تفاهم نامه با استانداری خراسان رضوی که امروز، 26 آبان در مشهد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دولت سیزدهم، در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد و نگاه به استان ها تقویت شده و نخستین مرتبه است که یک به یک به استان سفر کردیم و مشکلات و دغدغه‎ هر استان را بررسی کردیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های تمام استان ها نبود امکانات به اندازه تهران است و این موضوع در همه استان ها مطرح است که برای ورود به سینمای حرفه ای و ساخت آثار سینمایی باید مهاجرت کرد.

بر این اساس یکی از اقدامات ما در راستای جلوگیری از مهاجرت به مرکز، واگذاری اختیارات کامل تر به نهادهای مربوطه مانند اداره ‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی دارای ظرفیت برای پایه گذاری شهرک سینمایی مدرن در کشور است

خراسان رضوی دارای ظرفیت برای پایه گذاری شهرک سینمایی مدرن در کشور است