مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-17فرهنگي

رونمایی از 8 کتاب بومی در هفته کتاب و کتابخوانی در تویسرکان


رییس کتابخانه های عمومی تویسرکان از رونمایی هشت کتاب که توسط نویسندگان بومی این شهرستان به رشته تحریر درآمده است، در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس کتابخانه های عمومی تویسرکان از رونمایی هشت کتاب که توسط نویسندگان بومی این شهرستان به رشته تحریر درآمده است، در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: موضوع این کتاب ها در حیطه های علمی، مذهبی، فرهنگی و ادبی و پزشکی است.

مهدی کریمی در گفت گو با ایسنا، با تأکید بر نقش کتاب و کتابخوانی بر فرهنگ جامعه اظهار کرد: نخستین کتابخانه عمومی استان همدان در سال 1342 با نام کتابخانه شهید مدنی در تویسرکان تاسیس شد و نخستین کتابدار استان نیز مربوط به این شهرستان بوده و این امر بیانگر توجه ویژه مردم این شهرستان به موضوع کتاب و کتابخوانی است.

وی در ادامه بیان کرد: 9 کتابخانه عمومی در شهرستان تویسرکان در حال فعالیت است که شش کتابخانه در سطح سه شهر و سه کتابخانه در روستاهای این شهرستان مستقر است و 18 نفر نیز نیروی انسانی مشغول در این کتابخانه ها داریم.

کریمی مطرح کرد: در بهمن ماه سال گذشته کلنگ کتابخانه اشترمل با حمایت صددرصدی بانک پاسارگاد به زمین زده شد و در حال حاضر این کتابخانه تجهیز شده و آماده بهره برداری است و منتظر هماهنگی های لازم با بانک پاسارگاد برای افتتاح این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 8 کتاب بومی در هفته کتاب و کتابخوانی در تویسرکان

رونمایی از 8 کتاب بومی در هفته کتاب و کتابخوانی در تویسرکان