مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-17ورزشي

برترین های جشنواره ورزشی بسیج کارگران مازندران مشخص شدند


برترین های سومین جشنواره ورزشی بسیج کارگران مازندران یابود شهید « نوروزعلی یزدانخواه» از شهدای شاخص کارگری وکارفرمایی در آمل مشخص شدند.

- آمل- برترین های سومین جشنواره ورزشی بسیج کارگران مازندران یابود شهید نوروزعلی یزدانخواه از شهدای شاخص کارگری وکارفرمایی در آمل مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشنواره ورزشی بسیج کارگران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آمل و همچنین با محوریت 118 شهید کارگر مازندران، حدود 200 ورزشکار از شهرهای مختلف استان در دو رشته ورزشی تیراندازی و والیبال در آمل برگزار شد.

در رشته والیبال 13 تیم در سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه و شهدای پایین بازار شهرداری آمل با هم رقابت کردند، تیم آنتی بیوتیک ساری در دیدار نهایی با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم گوشتی کاله آمل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کاله درجای دوم ایستاد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز 100 تیم شرکت تکاب آمل با همین نتیجه برابر تیم فریدونکنار پیروز شد و به مقام سوم بسنده کرد.

همچنین در رشته تیراندازی این مسابقات حدود 100 شرکت کننده در ماده تفنگ بادی با هم رقابت کردند که ورزشکاران آملی و ساروی صاحب بیشترین امتیاز شدند.

امیدآفرینی و ایجاد انگیزه هدف مهم جشنواره های ورزش کارگری مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا مازندران پیش ازظهر پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره ورزشی بسیج کارگران مازندران مشخص شدند

برترین های جشنواره ورزشی بسیج کارگران مازندران مشخص شدند