مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-17فرهنگي

آغاز مرحله بازبینی آثار سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان


مرحله بازبینی حضوری آثار متقاضی حضور در سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان توسط هیات انتخاب جشنواره متشکل از سیدمنصور ناصری، آرش ساربان و مآوا حسین زاده از روز چهارشنبه 25 آبان 1401 آغاز شد.

- ایسنا/خوزستان مرحله بازبینی حضوری آثار متقاضی حضور در سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان توسط هیات انتخاب جشنواره متشکل از سیدمنصور ناصری، آرش ساربان و مآوا حسین زاده از روز چهارشنبه 25 آبان 1401 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 25 نمایش آماده بازبینی حضوری در این دوره از جشنواره هستند که روز چهارشنبه 25 آبان 1401 نمایش های بدریه به کارگردانی مجید اقبالی و خودریزی به کارگردانی علی صالحی پورباورصاد از شوشتر و نمایش های مشق عشق به کارگردانی محمد شهروزیان و بچه ام خرمشهر به کارگردانی محمد نجاردزفولی از شهرستان دزفول بازبینی می شوند و روز پنج شنبه 26 آبان 1401 نمایش ساطوردار به کارگردانی هاشم مهری و نمایش ماضی بعید به کارگردانی مصطفی اتابک از شهرستان شوشتر و نمایش گلوله در گُرده به کارگردانی بهرام آریانفر از شوش توسط هیات انتخاب بازبینی می شوند.

روز جمعه 27 آبان 1401 نمایش پشت چراغ تو قرمز شدم به کارگردانی حسین قنوات امانی و نمایش مسخره به کارگردانی یاسین پارسامنش از شهرستان بهبهان بازبینی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله بازبینی آثار سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان

آغاز مرحله بازبینی آثار سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر خوزستان