مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-17ورزشي

رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت های بیشتر است


مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزشی ایران، به میزبانی دکتر حمیدسجادی وزیر ورزش، و با حضور رییس جمهور و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزشی، معاون رییس جمهور در امور زنان،  با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه ورزش ملی و بین المللی گفت: آمارهای کسب عناوین وافتخارات نشان میدهد ورزش بانوان در دولت سیزدهم نسبت به دوره قبل 100 درصد رشد داشته است و تعداد مدال آوران دوبرابر شده است که این جای بسی خوشحالی است و بهترین سند برای شکوفایی بانوان ورزشی در دولت سیزدهم بشمار می رود.

خزعلی با اشاره به تجلیل از 300 مدال آور در مراسم امروز افزود: در این نشست ورزشکاران نیازها و مطالبات خود را صریحا و بدون واسطه با رییس جمهور مطرح کردند؛ بعضی از ورزشکاران در قالب سخنرانی و بعضی بصورت حضوری و برخی دیگر با دادن نامه دغدغه های خود را در زمینه ورزش حرفه ای بانوان با رییس جمهور مطرح کردند.

  وی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد سالن های ورزشی مناسب، تامین تجهیزات حرفه ای ورزشی، پشتیبانی برای سفرهای خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت های بیشتر است

رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت های بیشتر است