مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-17سياسي

10 درصد بازداشت شده های اغتشاشات قوچان لیدر بودند


حدود 10 درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات 30 شهریور قوچان لیدر بودند که همچنان در بازداشت به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن همتی فر صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران قوچان اظهار کرد: اصل اغتشاشات این شهرستان مربوط به 30 شهریور است که بیش از 90 درصد افراد دستگیرشده تاکنون با قرار وثیقه و کفالت آزاد شدند و 80 نفراز آنان روز اول با اخذ تعهد تحویل خانواده های خود شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان تصریح کرد: لیدرهای اصلی اغتشاشات که حدود 10 درصد از دستگیرشدگان آن حادثه را شامل می شود نیز همچنان در بازداشت به سر می برند.

وی تأکید کرد: افراد در بازداشت اقدام به تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی کرده و با حمله به مکان های نظامی و انتظامی و حمل سلاح سرد و گرم و مواد آتش زا در فضای مجازی اغتشاشگران را ساماندهی می کردند.

همتی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ دانش آموز و دانشجویی در بازداشت نیستند افزود: میانگین سنی اغتشاشگران 21 بوده که بخش عمده این نسل جوان از خانواده های آسیب دیده طلاق یا اعتیاد بوده اند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان بیان کرد: تاکنون برای 12 پرونده کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب فرستاده شده است تا مطابق قانون و بر اساس دادرسی عادلانه رسیدگی قضایی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد بازداشت شده های اغتشاشات قوچان لیدر بودند

10 درصد بازداشت شده های اغتشاشات قوچان لیدر بودند