مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-17اقتصادي

ضربه سنگین در انتظار باند های قاچاق پوشاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «یاسر سوادکوهی» مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: - مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باند های قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یاسر سوادکوهی مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: کالا های که از طریق مسافری اعم از مرز هوایی و زمینی وارد کشور می شوند بدون شک سرشبکه های این کالا ها مورد رصد قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: سر شبکه باند های قاچاق پوشاک به کشور از طریق قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال شناسایی است و به زودی ضربه مهلکی به این باند های مسافری و روزانه خواهد خورد.

مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوع اعلام آمار قاچاق در کشور طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تنها از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت می گیرد.

روش های مختلف قاچاق کالاوی در ادامه افزود: برآورد حجم آمار قاچاق روش های مختلفی دارد که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از روش عرضه و تقاضا استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه سنگین در انتظار باند های قاچاق پوشاک

ضربه سنگین در انتظار باند های قاچاق پوشاک