مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-17سياسي

اقدامات امیدآفرین دولت برای حل مشکلات مردم قابل تقدیر است


اقدامات امیدآفرین دولت برای حل مشکلات مردم قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار با معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: رییس جمهور به خوبی پای کار بوده و بخشی از مشکلات اقشار مختلف مردم را حل کرده است.

وی با اشاره به اینکه زحمات معاون اجرایی رییس جمهور در اربعین و محرومیت زدایی قابل تقدیر است، اضافه کرد: مردم استان ایلام در حوادث پای کار و دلسوز نظام و انقلاب بودند و لیاقت تکریم هستند.

امام جمعه ایلام افزود: اقدامات امیدآفرین دولت باعث بارقه های امید در دل مردم شده است، آقای رییس جمهور به خوبی پای کار است و بخشی از مشکلات اقشار مختلف مردم را حل کرده است.

وی گفت: انتظار داریم به مصوبات سفر رییس جمهور توجه ویژه شود، سامانه گرمسیری از جمله پروژه هایی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: شهرک پروپیلن از دیگر پروژه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به توسعه راه ها و اجرای راه آهن از دیگر خواسته های مردم است.

وی گفت: انتظار است دولت به پروژه های درمانی از جمله بیمارستان 376 تختخوابی توجه کند، یکی از مسائل مهم در استان لزوم توجه ویژه به اعتبارات فرهنگی اربعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات امیدآفرین دولت برای حل مشکلات مردم قابل تقدیر است

اقدامات امیدآفرین دولت برای حل مشکلات مردم قابل تقدیر است