مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-17سياسي

معضل زباله سراوان با فناوری هسته ای حل می شود


رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: معضل زیست محیطی زباله سراوان استان گیلان با بهره گیری از این فناوری حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان در رشت با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد؛ کینه ورزی ها و دشمنی های استکبار حتی یک لحظه سبب نخواهد شد تا ایران اسلامی از مسیر توسعه و پیشرفت باز بماند.

وی با اشاره به پیشرفت های نظام اسلامی در بخش های مختلف افزود: پیشرفت های علمی و فناورانه ایران اسلامی عرصه را برای دشمن تنگ کرده و موجب عصبانیت آنها شده است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: انرژی هسته ای را به گونه ای تعریف کردند که به بمب اتم خلاصه شود اما در حالی که انرژی هسته ای می تواند مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کند.

اسلامی با بیان اینکه انرژی هسته ای شکافنده علم در فناوری های مختلف است، اضافه کرد: فناوری هسته ای تأثیرات مستقیمی در زندگی مردم و اقتصاد و پیشرفت دارد که نباید مورد غفلت واقع شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به آغاز به کار فعالیت مجتمع صنعتی، تحقیقاتی و پرتودهی گیلان بیان کرد: این مجتمع می تواند به یکی از مراکز علوم و فنون هسته ای تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل زباله سراوان با فناوری هسته ای حل می شود

معضل زباله سراوان با فناوری هسته ای حل می شود