مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-17پزشكي

نحوه سبک زندگی سالم باید به مردم آموزش داده شود


رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی علوم پزشکی یزد گفت: افزایش سعودی دیابت در استان نتیجه عدم آگاهی مردم از نحوه سبک زندگی سالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدحسن لطفی صبح امروز در همایش پیام گزاران سلامت ادارات که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی در مرکز دیابت استان برگزار شد، با اظهار نگرانی از شیوع بالای بیماری دیابت در استان یزد اظهار کرد: افزایش سعودی دیابت در استان یزد نتیجه عدم آگاهی مردم از نحوه سبک زندگی سالم، کم تحرکی و استفاده از غذاهای پرانرژی است.

وی افزود: همایش پیامگزاران سلامت ادارات به مناسبت هفته دیابت با شعار با آموزش دیابت از آینده خود محافظت کنیم و با هدف کنترل و پیشگیری از بیماری دیابت و ترویج فرهنگ ورزش همگانی در یزد برگزار شد.

رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی علوم پزشکی یزد با اشاره به این که شیوع بیماری دیابت باعت شیوع انواع بیماری ها مانند؛ فشار خون، قلب و عروق و چربی خون بالا می شود، گفت: آموزش، پیشگیری و تغییر رفتار غذایی و داشتن تحرک کافی را از جمله راهکار های کاهش ابتلا به دیابت است.

دکتر لطفی تصریح کرد: پیشگیری همیشه یک روش موثر برای این است که خود را از خطر ها در امان نگهداریم بنابر این برای پیشگیری از دیابت در طول هفته هر روز به مدت حداقل 30 دقیقه ورزش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه سبک زندگی سالم باید به مردم آموزش داده شود

نحوه سبک زندگی سالم باید به مردم آموزش داده شود