مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-17سياسي

حجتی که تمام شد و توپی که در زمین مولوی عبدالحمید افتاد


آنچه از مجموع دیدارها، عملکرد و گفتمان حجت الاسلام علی اکبری به عنوان نماینده ویژه رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان می توان نتیجه گیری کرد این است که توپ اینک در زمین مولوی عبدالحمید است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی جهان تیغی: نگاهی به عملکرد نماینده رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان  یادداشت پنجم آنچه از مجموع دیدارها، عملکرد و گفتمان حجت الاسلام علی اکبری به عنوان نماینده ویژه رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان می توان نتیجه گیری کرد این است که توپ اینک در زمین مولوی عبدالحمید است.

1-رهبر انقلاب بر اساس یک دغدغه، نگرانی و ناراحتی که برای شخص ایشان از حوادث سیستان و بلوچستان بوجود آمد، حجت الاسلام علی اکبری را به عنوان نماینده ویژه خود را با هدف دلجویی، بررسی و نهایت همکاری و همدلی با مردم شیعه و سنی، خواص، نخبگان و گروه های مختلف به زاهدان فرستادند.

به دستور مستقیم و صریح رهبر معظم انقلاب در همان ساعات اول بحث آزادسازی بسیاری از دستگیر شدگان که سوابق ضدامنیتی ویژه ای نداشته و یا مرتک جرم سنگینی نشده اند، اتفاق افتاد و علاوه بر آن شهید محسوب شدن مردم نمایان است که ایشان توانسته در همین فاصله کوتاه رضایتمندی و امیدواری های بسیار خوبی را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجتی که تمام شد و توپی که در زمین مولوی عبدالحمید افتاد

حجتی که تمام شد و توپی که در زمین مولوی عبدالحمید افتاد