مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-17سياسي

بازار به اغتشاشگران تودهنی زد روزنامه اصلاح طلب شاکی شد!


روزنامه متهم به نقش آفرینی برخی همکارانش در اغتشاشات، به شکل سربسته از این که بازار، اغتشاشگران را ناکام گذاشته، ابراز ناخرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه متهم به نقش آفرینی برخی همکارانش در اغتشاشات، به شکل سربسته از این که بازار، اغتشاشگران را ناکام گذاشته، ابراز ناخرسندی کرد.

این ناخرسندی در حالی است که طبیعتاً، طراحان (دبیر کل پیشین حزب اشرافی و غربگرای کارگزاران) اداره می شود، نوشت: در انقلاب مشروطه و در تشکیل اولین مجلس شورای ملی جمع کثیری از بازاریان حضور داشتند، ملی شدن صنعت نفت، پیروزی انقلاب و بسیاری حوادث سیاسی و اجتماعی تاریخ معاصر کشور بدون حضور و فعالیت بازاریان قابل تصور نبوده و تحقق ناپذیر بوده است، اما طی دهه های اخیر اثر چندانی از این قدرت محرک حوادث مهم تاریخ سیاسی کشور ما به چشم نمی خورد.

چنانچه نه در میان سیاستمداران حاضر در دولت و مجلس و نه در حوادث اعتراضی سال های 88، 96 یا 98 جایگاهی برای نقش آن ها و اثرگذاری آن ها قابل ترسیم نیست.

حال سوال این است که بازاریان که تا دهه های قبل نقشی اساسی و اثرگذار در تحرکات سیاسی و اعتراضی مردم کشور داشتند؛ این روزها چه می کنند؟ پاسخ به این سوال زمانی قابل تبیین و پاسخگویی می شود که ارزیابی کنیم چرا با وجود اینکه طی روزهای اخیر اخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار به اغتشاشگران تودهنی زد روزنامه اصلاح طلب شاکی شد!

بازار به اغتشاشگران تودهنی زد روزنامه اصلاح طلب شاکی شد!