مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-17حوادث

برخی از مجروحان حمله تروریستی ایذه به اهواز منتقل شدند


بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تعداد 10 نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه برای درمان به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال حمله تروریستی در شهرستان ایذه و شهید و مجروح شدن تعدادی از مردم و حافظان امنیت، تعداد 10 نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان های اهواز منتقل شدند.

بر این اساس 6 نفر از مجروحان این حمله تروریستی شامل علی مولایی 23 ساله با اصابت گلوله به سر (این توبه)، باز علی محمدی 58 ساله اصابت گلوله به قفسه سینه و پای چپ، میثم پیر فلک 35 ساله اصابت گلوله به شکم (این توبه)، یوسف موسوی 36 ساله اصابت گلوله به بینی و پای چپ، محمد طهماسبی 31 ساله اصابت تیر به شکم (این توبه)، و جلال الدین زرین پور اصابت سنگ به سر، به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند که متأسفانه علی مولایی به دلیل وخامت وضع جسمانی جان خود را از دست داد.

همچنین فروتن سلحشور، عادل شریفی، ابوالحسن طاهری و عباس بیت سالم از دیگر مجروحان این حمله تروریستی به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل شدند که طاهری و بیت سالم با مساعد شدن وضع جسمی آنها از بیمارستان مرخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مجروحان حمله تروریستی ایذه به اهواز منتقل شدند

برخی از مجروحان حمله تروریستی ایذه به اهواز منتقل شدند