مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-17ورزشي

رضا کلهر به نشان برنز جهان دست یافت


تکواندوکار 17 ساله تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به قهرمان دوره قبل واگذار کرد و برنز گرفت.

- ‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوم از رقابت های تکواندو قهرمانی جهان که در سالن متروپلیتن شهر گوادالاخارای مکزیک جریان دارد با کسب یک نشان برنز برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید ‎رضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم دور نخست باید مقابل اسماعیل یاکوبا از نیجر مبارزه می کرد که این حریف به دلیل سر وزن نرسیدن از جدول کنار رفت.

کلهر دور دوم و در یک مبارزه دیدنی مقابل چشم نزدیک به هزار تماشاگر مکزیکی ایکر گارسیا مارکز از کشور میزبان را در دو راند و با نتایج 10 بر 7 و 17 بر 4 شکست داد و در ادامه خلفانی هریس از آمریکا را 5 بر 4 و 15 بر 13 طی دو راند متوالی از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی دو بر صفر (14 بر 7 و 17 بر 8) مقابل برناردو پای از دومینکن صاحب پیروزی و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

‎وی در این مرحله بردلی سیندن نفر یک رنکینگ جهانی و دارنده نقره المپیک، طلا و برنز جهان از بریتانیا را پیش رو داشت.

کلهر راند اول این دیدار را 17 بر 6 به سود خود خاتمه داد.

در راند دوم در حالی که نتیجه 9 بر 4 روی تابلو امتیازات ثبت شده بود، رقیب انگلیسی ضربه خطایی را به صورت کلهر اثابت داد که باعث آسیب دیدگی نماینده کشورمان شد و همین موضوع تمرکز وی را بره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا کلهر به نشان برنز جهان دست یافت

رضا کلهر به نشان برنز جهان دست یافت