مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-17اجتماعي

کافه کتاب سلام میزبان دختران فرهیخته دبیرستان سما گنبدکاووس


دانش آموزان دختر دبیرستان دوره اول شما گنبدکاووس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در کافه کتاب سلام ضمن گفت و گو پیرامون موضوعات مرتبط با کتاب به مطالعه و خرید کتاب پرداختند.

- کافه کتاب "سلام" میزبان دختران فرهیخته "دبیرستان سما" گنبدکاووس ایسنا/گلستان دانش آموزان دختر دبیرستان دوره اول شما گنبدکاووس به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در کافه کتاب سلام ضمن گفت و گو پیرامون موضوعات مرتبط با کتاب به مطالعه و خرید کتاب پرداختند.

در روزهایی که شاید بسیاری از مدارس در گیر و دار حواشی و البته ورود بیماری آنفلوآنزا رشته امور و تدبیر حرکت کشتی تعلیم و تربیت را در فضایی نامعلوم و بعضا برآمده از هیجان می بینند هستند مدارس و مسئولانی که تلاش می کنند با اقدامات ایجابی و با نگاهی بلند مدت از فرهنگ و هنر به عنوان ابزارهای نرم و موثر برای اعتلای مدرسه که نخستین سنگر تربیتی بعد از خانواده است بهره ببرند.

از این رو با تاکیدات مکرر و چندباره رهبر معظم انقلاب مبنی بر سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه مسئولان دبیرستان متوسطه دوره اول سما گنبدکاووس در اقدامی جالب در هفته کتاب و کتابخوانی دانش آموزان خود را برای مطالعه و تهیه کتابهای فاخر فرهنگی، هنری، تاریخی و ادبی به مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه کتاب سلام میزبان دختران فرهیخته دبیرستان سما گنبدکاووس

کافه کتاب سلام میزبان دختران فرهیخته دبیرستان سما گنبدکاووس