مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-17بين الملل

محکومیت تبعه چینی در آمریکا برای جاسوسی اقتصادی


دادگاهی در آمریکا، یک تبعه چین را به بهانه تلاش برای سرقت اسرار تجاری ایالات متحده به 20 سال زندان محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، تارنامه خبری ان پی آر، چهارشنبه شب نوشت اولین افسر اطلاعاتی چین که پس از دستگیری در یک کشور اروپایی به آمریکا تحویل داده شد، به دلیل تلاش برای سرقت اسرار تجاری هوانوردی با فناوری پیشرفته از یک شرکت آمریکایی به 20 سال زندان محکوم شد.

یانجون زو در نوامبر گذشته توسط هیات منصفه فدرال در شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو به جرم توطئه برای ارتکاب جاسوسی اقتصادی، توطئه برای سرقت اسرار تجاری، تلاش برای جاسوسی اقتصادی و سرقت اسرار تجاری محکوم شد.

مقام های آمریکایی اعلام کرده اند که این پرونده نمونه ای از عملیات اطلاعاتی بی امان چین علیه شرکت های آمریکایی برای سرقت فناوری های برتر است.

مریک گارلند دادستان کل آمریکا در بیانیه ای گفت: همانطور که در دادگاه ثابت شد، متهم یک افسر اطلاعاتی دولت چین است که از طیف وسیعی از تکنیک ها برای سرقت فناوری و اطلاعات اختصاصی از شرکت های مستقر در ایالات متحده و خارج از آمریکا استفاده کرده است.

وی افزود: حکم امروز نشان دهنده اهمیت این جرم و عزم وزارت دادگستری برای تحقیق و پیگرد قانونی تلاش های دولت چین یا هر قدرت خارجی دیگری در مورد تهدید امنیت اقتصادی و ملی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت تبعه چینی در آمریکا برای جاسوسی اقتصادی

محکومیت تبعه چینی در آمریکا برای جاسوسی اقتصادی