مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-17سياسي

تاکید معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها بر لزوم ایجاد فضای گفتمان سازی


معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاهها بر لزوم ایجاد مدیریت و فضای گفتمان سازی تاکید کرد و گفت: باید فضاهای حضوری و چهره به چهره برای دانشجویان فراهم کرد تا دانشجویان بتوانند در چارچوب های مشخص و قانونمند صحبتهای خود و عقاید و اندیشه های خود را بیان کنند.

- معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاهها بر لزوم ایجاد مدیریت و فضای گفتمان سازی تاکید کرد و گفت: باید فضاهای حضوری و چهره به چهره برای دانشجویان فراهم کرد تا دانشجویان بتوانند در چارچوب های مشخص و قانونمند صحبتهای خود و عقاید و اندیشه های خود را بیان کنند.

باید تعامل خوب با دانشجویان فراهم کرد تا حرفهای آنها شنیده شود و قطعا این مساله کمک به مدیریت فضای گفتمان می کند.

بدون شک بخشی از عملیات نظام سلطه برای زمین زدن انقلاب اسلامی در حوزه معرفتی، با این اقدامات خنثی می شود و برگزاری کرسی های آزاداندیشی می تواند در این زمینه موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام فاطمی پور معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها در نشست مسئولان دبیرخانه های ستاد توسعه و ترویج اقامه نماز دانشگاه های علوم پزشکی، به ارائه سخن در خصوص اهمیت نماز بخصوص در فضاهای دانشگاهی پرداخت و گفت: رسالت شما کارشناسان و مسوولان ستاد توسعه و ترویج اقامه نماز در دانشگاهها، ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها بر لزوم ایجاد فضای گفتمان سازی

تاکید معاون سیاسی و فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها بر لزوم ایجاد فضای گفتمان سازی