مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 01:012022-11-16سياسي

230 هزار یادواره خانگی شهدا به میزبانی مردم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین معروفی شب گذشته در مراسم رونمایی از پوستر 230 هزار یادواره خانگی که در شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت در حقیقت فرهنگ مصونیت ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشوراست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی ما اسلام عاشورایی است.

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری انقلاب با اتصال به عاشوراست، مطرح کرد: فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت عزت و شرف ما است و فردی که این فرهنگ را دارد محاسباتش تغییر نمی کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امام خمینی(ره) مبتنی بر فرهنگ عاشورا انقلاب اسلامی را رقم زدند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تقدیم 188 هزار شهید ایثار و مقاومت کردند تا توانستند انقلاب اسلامی را تثبیت کنند و امروز برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب که بار آن بر دوش جوانان است باید جوان الگوی اول را نماد الگوی دوم قرار دهیم که جوان الگوی اول شهیدان و فرهنگ جهاد و شهادت هستند.

وی بالاترین درجه سعادت را شهادت دانست و ادامه داد: قرار نیست که همه افراد شهید شوند بلکه قرار است اندیشه شهادت، مقاومت و عاشورا در میان جوانان ترویج و تثبیت شود تا ملت ایران و ظهور را زیبا ببیند و خود را در محضر خدا بداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 هزار یادواره خانگی شهدا به میزبانی مردم برگزار می شود

230 هزار یادواره خانگی شهدا به میزبانی مردم برگزار می شود