مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 00:152022-11-16سياسي

فرهنگ شهادت مصونیت جوانان را تضمین می کند


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت مصونیت جامعه، ایران، انقلاب اسلامی و جوان دختر و پسر ما را تضمین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین معروفی عصر امروز در بازدید از یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم، با تقدیر از زحمات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در راستای برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد تنوع کتب هستیم و توجه به تربیت نسل جوان با محوریت نظام تربیتی دفاع مقدس از ویژگی های مهم این نمایشگاه است .

وی عنوان کرد: امروز بچه های ما نسبت به حقایق و آموزه های دفاع مقدس آگاهی ندارند درحالمی که اگر بدانند در یک جنگ نابرابر هشت ساله همه اشرار عالم با ما مقابله کردند و ما 188 هزار شهید دادیم اما تسلیم ظالم نشدیم و نگذاشتیم دست بیگانگان به ناموس ما برسد نگاهشان به کشور تغییر می کند.

معروفی گفت: امروز معرفی حقایق دفاع مقدس را در تولیدات جدید در حوزه دفاع مقدس مشاهده کردم و در بیشتر غرفه ها به سلایق قشر جوان توجه شده بود.

وی از حضور پرشور جمعیت در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نکته جالب این نمایشگاه علاقه جوانان به خرید کتاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت مصونیت جوانان را تضمین می کند

فرهنگ شهادت مصونیت جوانان را تضمین می کند