مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-16سياسي

پیام رییس مجلس در پی حادثه تروریستی در ایذه


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی امشب در ایذه از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام محمد باقر قالیباف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و ماموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

دشمنان کینه ورز و آتش افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم ، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به جز دشمنی و کینه ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست .

دشمنان جاهل بدانند این ناآرامی ها که از اتاق جنگ استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان هدایت می شود، ذره ای در ایمان و اراده راسخ این ملت خدشه وارد نخواهد کرد.

نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه اهالی شهرستان ایذه و خانواده شهیدان این واقعه، برای ارواح طیبه شهدا رضوان و رحمت الهی و برای مجروحین و مصدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس مجلس در پی حادثه تروریستی در ایذه

پیام رییس مجلس در پی حادثه تروریستی در ایذه