مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-16حوادث

از کشف قاچاق در محموله های پستی تا شناسایی زعفران های تقلبی


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل محموله های پستی در شهرستان بیرجند، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل محموله های پستی در شهرستان بیرجند، انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 848 میلیون ریال کشف کردند.

  سرهنگ جواد بخشی، سه شنبه شب 24 آبان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر حمل و جابجایی یک محموله پستی قاچاق از سمت زاهدان به بیرجند دریافت کردند که بلافاصله ماموران رسیدگی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی کامیون حامل محموله پستی را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از مرسولات پستی داخل خودرو؛ انواع ابزار آلات قاچاق و مواد بهداشتی و خوراکی غیرمجاز، کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 848 میلیون ریال برآورد کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در این خصوص پرونده ای تشکیل داده و برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال کردند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف قاچاق در محموله های پستی تا شناسایی زعفران های تقلبی

از کشف قاچاق در محموله های پستی تا شناسایی زعفران های تقلبی