مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-16سياسي

آغاز رقابت 85 قصه گو در جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی طرقبه شاندیز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: مرحله منطقه ای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور 85 قصه گوی برگزیده از 6 استان منطقه چهار کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در طرقبه و شاندیز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مدیرکل در حوزه قصه گویی اتفاق افتاده و قصه گویان فوق العاده قوی و توانمند حضور دارند که رقابت بسیار سنگین و نزدیک به هم دارند این جشنواره به صورت آنلاین و برخط در کانال شاد، اسکای روم برای علاقمندان در سراسر کشور در حال پخش است و کودکان و نوجوانان استفاده کنند.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش ملی، آیین سنتی  و زبان اشاره در گروه های سنی نوجوانان، زنان، مردان، پدربزرگ و مادر بزرگ ها است که از هر استان 14 نفر که 12 نفر در بخش آیین سنتی و ملی،  یک نفر زبان اشاره و یک مادربزرگ حضور دارند.

  وی اظهار کرد: ثبت قصه های ماندگاری که ریشه در تاریخ استان دارد هم در حال پیگیری است که با سازمان میراث فرهنگی استان رایزنی کردیم تا این قصه ها به ثبت ملی برسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، تاکید کرد: جشنواره قصه گویی هدف ارزشمندی را دنبال می کند محور و مایه اصلی هنرهای مختلف در دل قصه گویی است، یکی از دغدغه های این روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 85 قصه گو در جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی طرقبه شاندیز

آغاز رقابت 85 قصه گو در جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی طرقبه شاندیز