مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-16اقتصادي

برگزاری بیش از 200 دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی خوزستان


رییس اتاق بازرگانی اهواز از برگزاری بیش از 200 عنوان دوره آموزشی در حوزه های مدیریت، قوانین گمرکی، حمل و نقل بین المللی، صنعت، کشاورزی، بورس، - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز از برگزاری بیش از 200 عنوان دوره آموزشی در حوزه های مدیریت، قوانین گمرکی، حمل و نقل بین المللی، صنعت، کشاورزی، بورس، حسابداری و .

برای بازگانان و فعالان اقتصادی استان خوزستان خبر داد.

شهلا عموری در اختتامیه هفته آموزش و مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر آموزشی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی استان خوزستان که امروز (25 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: قطعا کسی که آموزش لازم را دریافت کرده است، توانایی بیشتری نسبت به انجام برنامه ها خواهد داشت و آموزش باعث می شود که اشخاص درک بیشتری از محیط پیرامون داشته باشد و امنیت و اعتماد به نفس گروهی را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برنامه مدون آموزشی به بهبود بخشیدن مهارت های آموزشی کمک می کند؛ آموزش می تواند به نوآوری تبدیل شود و خلاقیت را تقویت و ایده را به فرصت تبدیل کند.

داشتن نیروی متخصص و آموزش دیده قطعا به اعتبار هر سازمان کمک خواهد کرد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: در اتاق بازرگانی علاوه بر تلاش برای خدمات رسانی، بخش اقتصادی استان خوزستان را نیز در نظر گرفته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 200 دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی خوزستان

برگزاری بیش از 200 دوره آموزشی برای فعالان اقتصادی خوزستان