مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-16اقتصادي

400 کارآفرین در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند


رییس خانه صنعت چهارمحال و بختیاری گفت: هرکس بتواند یک ماشین صنعتی را روشن کند و یا یک نیروی کار را مشغول کند کارآفرین محسوب می شود که 400 نفر با این ویژگی ها در استان مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امین مالکی امروز در نشست خبری مدیر ل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رییس کانون کارآفرینی استان با اصحاب رسانه، گفت: در سراسر دنیا کارآفرینان به عنوان متولی اصلی کارآفرینی و مولد تولید و پیشرفته در استان ها مورد توجه قرار می گیرند که در این استان بر خلاف همه استان های کشور در سنوات گذشته توجهی به کارآفرینان نشده است.

رییس کانون کارآفرینان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها برای کارآفرینی در استان ایجاد شده که امیدواریم به نتیجه برسد، افزود: توسعه کارآفرینی به عنوان اجرایی ترین راه حل برای برون رفت از مشکلات کمک کننده است، کارآفرینی در دنیای امروز با 5 سال گذشته متفاوت شده و به سمت کارآفرینی نوآورانه حرکت کرده است.

دانشگاه باید به سمت ایجاد اشتغال و ایده پردازی حرکت کند مالکی بیان داشت: دانشگاه باید به سمت ایجاد اشتغال و ایده پردازی حرکت کند و نقش دانشگاه امروز این است که ایده ها را پیدا کند، گسترش دهد و برای اجرا فرهنگ سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کارآفرین در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

400 کارآفرین در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند