مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-16سياسي

همین امروز به داد مشکلات کرج برسید


نماینده ولی فقیه در البرز خطاب به اعضای شورای شهر کرج گفت: اگر همین امروز به داد مشکلات کرج برسید بهتر از آن است که فردا به آن برسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای ششمین دوره شورای اسلامی و شهردار جدید کلان شهر کرج ظهر چهارشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار با تأکید بر اینکه با انتخاب شهردار جدید، شورا و شهرداری باید جریان و روش جدیدی را دنبال کند، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با یک نگاه تحولی، دگرگونی اساسی در منش و عملکرد خود در شهر رقم بزند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به نگاه تحولی در امور شهری، گفت: وضعیت شهر که هم اکنون در برخی امور نیز نا به سامان است باید سامان شود.

امام جمعه کرج بابیان اینکه البرز راه مواصلاتی 13 استان است، گفت: البرز می تواند یک شهر عبوری زیبا با جاذبه ها گردشگری باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به ورودی شهر کرج و استان البرز، گفت: باید ضمن معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر کرج، شرایطی را فراهم کرد که مسافرین عبوری، حضوری در شهر داشته و از جاذبه های دیدنی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین امروز به داد مشکلات کرج برسید

همین امروز به داد مشکلات کرج برسید