مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-16اقتصادي

بهره برداری از راهدارخانه جدید گردنه زالیان قبل از شروع طرح راهداری زمستانه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به آماده باش 380 نفر راننده و راهدار، با 226 دستگاه ماشین آلات راهداری از بهره برداری راهدارخانه جدید گردنه زالیان قبل از شروع طرح راهداری زمستانه خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به آماده باش 380 نفر راننده و راهدار، با 226 دستگاه ماشین آلات راهداری از بهره برداری راهدارخانه جدید گردنه زالیان قبل از شروع طرح راهداری زمستانه خبر داد.

مهرداد جهانی چهارشنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود شش هزار و 456 کیلومتر انواع آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی، فرعی و روستایی در این استان، اظهار کرد: امسال برای اجرای طرح راهداری زمستانی ضمن داشتن آمادگی کامل، 35 راهدارخانه در راه های استان جانمایی شده است که از این تعداد 29 راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار هستند.

وی افزود: امسال یکدستگاه راهدارخانه جدید در گردنه زالیان احداث شده و قبل از شروع طرح راهداری زمستانی با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین چهار راهدارخانه دیگر نیز در سطح استان بازسازی، تکمیل و تجهیز شده تا امکانات و زیرساختهای لازم برای راهداری زمستانی و اسکان احتمالی مسافرین در راه مانده فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از راهدارخانه جدید گردنه زالیان قبل از شروع طرح راهداری زمستانه

بهره برداری از راهدارخانه جدید گردنه زالیان قبل از شروع طرح راهداری زمستانه