مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-16سياسي

کولیوند: ارتباطات جمعیت هلال احمر ایران با کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد


رییس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جذب حداکثری و آموزش همگانی را از جمله اولویت های اجرایی هلال احمر کشور دانست و گفت: ارتباطات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با همتاهای خود در کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، پیرحسین کولیوند در جریان سفر به این استان دقایقی پیش در مراسم اختتامیه یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان و مدیران حقوقی، املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی استان یزد برگزار شده است، اظهار کرد: مباحث حقوقی از جمله مباحث حائز اهمیت در جمعیت هلال احمراست.

وی افزود: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه ارتقا کمی و کیفی واحدهای استانی را در سطح کشور افزایش دهیم و در نهایت موفق به افزایش خدمات به جامعه هدف شویم.

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مهمترین سرمایه اجتماعی که اعتماد مردمی است در جایگاه مطلوبی قرار دارد، گفت: این دستاورد مهمی است که به همت امدادگران این جمعیت بدست آمده است.

کولیوند رضایتمندی از تک تک امدادگران جمعیت هلال احمر را نشان دهنده تعهد پرسنل این سازمان دانست و بیان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد کسی به حقوق امدادگرانمان تعدی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولیوند: ارتباطات جمعیت هلال احمر ایران با کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد

کولیوند: ارتباطات جمعیت هلال احمر ایران با کشورهای مختلف جهان افزایش می یابد