مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-16سياسي

بیش از 90 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در قوچان آزاد شدند


اصل اغتشاشات این شهرستان مربوط به 30 شهریورماه بوده و تاکنون بیش از 90 درصد دستگیرشدگان با قرار وثیقه و کفالت آزاد شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حسن همتی فر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به اشاره به اغتشاشات اخیر این شهرستان اظهار کرد: اصل اتفاق ها و ناآرامی ها مربوط به 30 و 31 شهریور بود که البته 31 شهریور اوضاع کنترل شده و اتفاق خاصی رخ نداد.

وی بابیان اینکه بیش از 90 درصد دستگیرشدگان اغتشاش ها با قرار وثیقه یا به صورت کفالت آزادشده اند، تصریح کرد: 10 درصد باقی مانده که هنوز آزاد نشده اند به عنوان لیدر اغتشا ش ها شناخته شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به اینکه 80 نفر از دستگیرشدگان با اخذ تعهد و توجیه تحویل خانواده هایشان شده اند و هیچ پرونده ای برای آن ها تشکیل نشده است، تأکید کرد: علت آزاد نشدن این لیدرها هم دلایلی همچون اقدام به تخریب و تحریق اموال و اماکن عمومی مثل بانک ها، حمله به مقر و مکان نظامی و انتظامی، نقش برجسته در فضای مجازی در ساماندهی اغتشاشگران، اقدام به تهییج جمعیت به عنوان لیدر و استفاده از سلاح و مواد آتش زا بوده است.

همتی فر با یادآوری این موضوع که هیچ دانش آموز و دانشجویی در حال حاضر بازداشت نیست، بیان کرد: تاکنون برای 12 پرونده کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب ارسال شده است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در قوچان آزاد شدند

بیش از 90 درصد دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در قوچان آزاد شدند