مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-16ورزشي

شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر تونس


تیم ملی فوتبال ایران امروز در آخرین دیدار دوستانه ی خود پیش از آغاز جام جهانی به مصاف تونس رفت و در پایان با دو گل از این تیم شکست خورد.

- جنجال عکس لاوروف با تی شرت و شورت: گوشی و ساعت آمریکایی / لاوروف: هواوی است و نه اپل دستگیری 90 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان رییس سازمان سینمایی: آن ها که از طریق مراکز دولتی رشد کردند، ژست اپوزیسیون می گیرند! مهر: دستگیری حمله کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد تهران اعلام نامزدهای جوایز گرمی 2023 آمازون: پایان سریال آل پاچینو در 2 فصل جزییات آزادی دو نفتکش یونانی از سوی ایران سخنگوی دانشگاه آزاد: تعداد دانشجویان دستگیرشده خیلی محدود است؛ اغلب قریب به اتفاق آن ها آزاد شده اند / با دانشجویانی که شئونات را رعایت نکردند، برخورد می شود وعده 30 میلیارد تومانی برای پرتاب کوکتل مولوتف/ متهم: وعده و وعید های داده شده در فضای مجازی از جمله دادن گرین کارت و.

را باور کردم شماره 100 هم میهن ؛ هم تبریک و هم حسرت مترو تهران به پردیس و دماوند متصل می شود الجزیره ادعا کرد: توافق تهران و آتن برای آزادی نفتکش های یونانی دستگیری فردی که ماموران یگان پلیس را در شیراز زیر گرفت اتباع خارجی برای تمدید کارت آمایش سریعا اقدام کنند رییس بسیج مستضعفین: نخستین پیروزی ایران اسلامی در گام دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر تونس

شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر تونس