مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-16سياسي

دستگیری عوامل شهادت یک بسیجی در ارومیه


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن به دنبال ریزش در نظام اسلامی است، افزود: آن دختری که امروز تحت تاثیر شرایط جامعه و فضای مجازی، - معترض وضعیت کنونی است، مادر آینده ایران می باشد و نمی توان آن را نادیده گرفت.

   فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان بسیجی به شهادت رسیده در ارومیه خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با شهادت بسیجی سید عباس سید فاطمیه دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه طی نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج حافظ امنیت مردم است، اظهار کرد: آغوش بسیج و سپاه به اندازه وسعت ایران است و دارای هیچ خط بندی سیاسی نیست.

  وی با بیان اینکه قلب سپاه برای ایران و ملت ایران می تپد، افزود: بسیج و سپاه با اقتدار از امنیت ملت ایران در برابر تجزیه طلبان و تروریست ها دفاع و حافظ کیان ایران اسلامی است.

  سردار شهسواری با تاکید براینکه بسیج و سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست، اضافه کرد: در هر کجای ایران و جهان دلداده ای برای کشور و اسلام وجود داشته باشد، سپاه از آن حمایت می کند.

     فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بسیج را یک تفکر و باور دانست و ادامه داد: هفته بسیج امسال، بهار بسیج خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل شهادت یک بسیجی در ارومیه

دستگیری عوامل شهادت یک بسیجی در ارومیه