مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-16سياسي

سامان کاشی به زودی مجدد افتتاح می شود


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سامان کاشی به زودی مجدد افتتاح می شود.

- فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور از کارخانه سامان کاشی بروجرد که امروز صورت گرفت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارخانه سامان کاشی بروجرد یکی از واحدهای تولیدی مهم شهرستان بوده و دارای کاشی معرف و برند است.

وی تصریح کرد: کارخانه سامان کاشی بعد از هفت سال تعطیلی با مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی راه اندازی می شود این کارخانه یک ظرفیت خوب در راستای ایجاد اشتغال است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نقش بسیار مؤثری در ایجاد تولید و اشتغال مفید در سطح شهرستان خواهد داشت.

مقصودی اضافه کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل ازجمله برنامه های راهبردی و محوری در سطح شهرستان خواهد بود.

وی بیان کرد: پیگیری ها برای احیا و راه اندازی کارخانه سامان کاشی از تیرماه سال 99 آغاز شد و رایزنی های مستمر در این راستا انجام شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در سفر هیات دولت 50 میلیارد تومان برای احیا و سرمایه در گردش این کارخانه اختصاص پیدا کرد.

مقصودی عنوان کرد: با پیگیری های که انجام شد و با عنایت ریاست جمهور، وزیر صمت، استاندار لرستان، مسئولین شهرستان در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان کاشی به زودی مجدد افتتاح می شود

سامان کاشی به زودی مجدد افتتاح می شود