مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-16سياسي

آن مجاهد میهن پرست


تا پای جان برای میهن و استقلالش جنگید، همان مجاهد دلیری که در تاریخ ایران، به سردار ملی مشهور بود، همان سرداری که می گفت: خاک می خوریم، ولی خاک نمی دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تا پای جان برای میهن و استقلالش جنگید، همان مجاهد دلیری که در تاریخ ایران، به سردار ملی مشهور بود، همان سرداری که می گفت: "خاک می خوریم، ولی خاک نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 25 آبان، سالروز درگذشت مجاهدی دلیر و فداکار از خطه آذربایجان است که پای عزت و استقلال ایران ایستاد و نامش را به در تاریخ شجاعت ها و ایثارگری های وطن، به یادگار گذاشت.

ستارخان، همان دلیر آزادی بخشی است که به دلیل تلاش ها و مجاهدت هایش به سردار ملی شهرت یافته بود، او که هیچگاه خود را به دامن بیگانگان نینداخت و در مقابل استبداد و استعمار ایستاد.

کریم میمنت نژاد، پژوهشگر تاریخی در مورد شجاعت و میهن پرستی ستارخان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستارخان دارای سه بارزه شخصیتی مهم است که شامل مجاهد پروری و الگو شدن برای مردم عامی و عادی، ایستادگی در برابر استبداد داخلی و مبارزه بی امان با استعمار خارجی بود.

وی با بیان این که ستارخان لحظه به لحظه زندگی اش در مبارزه با استعمار گذشت، افزود: او هیچگاه خود را به دامن بیگانگان نینداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن مجاهد میهن پرست

آن مجاهد میهن پرست