مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-16اجتماعي

اسکرابر چه دستگاهی است و کاربرد آن در نظافت چیست؟


همواره فرآیند شستشو و رفع آلودگی ها از سطح زمین امری نسبتا دشوار است.

ساخت ماشین اسکرابر یا زمین شوی صنعتی در سال های اخیر باعث شده که نظافت زمین حتی در ابعاد وسیع تر نیز به راحتی انجام شود.

- اسکرابر یا زمین شوی که با نام های زمین شوی، زمین شوی و یا کف شوی هم شناخته می شود، یک وسیله مکانیزه و حرفه ای برای شستشو و خشک نمودن سطح زمین می باشد.

توجه داشته باشید که این دستگاه قادر است این دو عملیات را بطور هم زمان انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هایپر صنعت فامکو، دستگاه اسکرابر یا زمین شوی برای نظافت و شستشو کف یا سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، اپوکسی، پارکت، موزاییک و حتی شست و شوی فرش و موکت نیز استفاده می شود.

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، برای شست و شو و نظافت انواع محیط های صنعتی، تجاری، اداری و بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد این دستگاه به این گونه است که با پاشش آب روی کف زمین و برس زنی، آلودگی های آن را از بین برده و در نهایت با استفاده از موتور مکنده، آب باقی مانده را از روی زمین جمع آوری می کند تا ردی از تی روی سطح باقی نماند.

در تکمیل این مطلب از تجربیات کارشناسان مجرب تجهیزات نظافتی، از جمله کارشناسان هایپر صنعت فامکو که دارای بیش از دو دهه تجربه در این زمینه هستند، استفاده شده است: انواع دستگاه اسکرابر صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکرابر چه دستگاهی است و کاربرد آن در نظافت چیست؟

اسکرابر چه دستگاهی است و کاربرد آن در نظافت چیست؟