مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-16اقتصادي

ارزش آفرینی، راه برون رفت کشور از مشکلات / لزوم سنجش اثربخشی آموزش


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: آموزش و پژوهش دو بال توسعه کشور هستند و باید کنار هم باشند؛ مشخص شده که راه برون رفت کشور از مشکلات، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: آموزش و پژوهش دو بال توسعه کشور هستند و باید کنار هم باشند؛ مشخص شده که راه برون رفت کشور از مشکلات، خام فروشی نیست بلکه ارزش آفرینی است و ارزش آفرینی تنها از طریق آموزش و پژوهش انجام می شود.

مهرداد نیکو در اختتامیه هفته آموزش و مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر آموزشی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراز آموزشی دولتی و خصوصی استان خوزستان که امروز (25 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جندی شاپور به عنوان نماد آموزشی ایران باستان و استان خوزستان مطرح است و هیچ خطه ای از این کشور آموزش به این میزان با تاریخچه آن عجین نشده است و برگزاری هفته گرامیداشت آموزش در خوزستان با جایگاه تاریخی استان تناسب دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تغییرات محیطی زیاد است و طبیعتا برای هم نوا کردن خود با این تغییرات، نیاز است خود را بهنگام کنیم که موثرترین روش در این خصوص، آموزش است.

یک زمانی آموزش به دوره مدرسه و لیسانس محدود می شد اما اکنون دوره و عمر آموزش بسیار طولانی است زیرا دنیا در حال تغییر است و مسائلی که 10 سال پیش یاد گرفته ایم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش آفرینی، راه برون رفت کشور از مشکلات / لزوم سنجش اثربخشی آموزش

ارزش آفرینی، راه برون رفت کشور از مشکلات / لزوم سنجش اثربخشی آموزش