مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-16سياسي

ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است.

- مجید منعمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت موضوع برگزاری یادواره ها در شرایط فعلی برهمگان واضح است به طوریکه مخاطب دشمن در حال حاضر دانش آموزان هستند.

وی تصریح کرد: از دو منظر می توان به اهمیت کنگره 68 شهید دانش آموز پی ببریم یکی از این دلایل بحث ترویج فرهنگ شهید و شهادت بوده و دلیل دوم توجه به قشر دانش آموز و دانشجو است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: کنگره 68 شهید دانش آموز باید با کلیه یادواره ها که تاکنون برگزار شده متفاوت باشد و به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

منعمی اضافه کرد: در این راستا سال گذشته همایش 68 شهید دانش آموز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد و منشأ خوبی شد که بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: لرستان در اتفاقات اخیر وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان ها دارد و دستگاه ها امروز باید پررنگ تر در این راستا پای کار باشند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: یکی از محل های که به عنوان نقطه اثرگذار می تواند از آن یاد کرد همین یادواره است که یک کار مطلوب می تواند در آن صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است

ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است