مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-16سياسي

طرح ایجاد اورژانس هوایی در شهر «خور» مصوب شد


با پیگیری های صورت گرفته، پایگاه های نیمه تعطیل امداد جاده ای با اولویت شهرهای نایین و خوروبیابانک فعال و اورژانس هوایی در شهر خور مستقر خواهد شد.

- رسول ایزدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پیگیری مشکلات اورژانس خورو بیابانک اظهار کرد: مشکلات اورژانس شهرستان خوروبیابانک از جمله نبود اپراتور تلفن اورژانس در این شهرستان، کمبود نیرو و کاهش ساعت کاری پایگاه اورژانس طریق الرضا، توسعه پایگاه های بین جاده ای به خصوص در محور چاهملک و فرخی و نیاز واقعی منطقه به امداد هوایی در جلسه ای با رییس سازمان اورژانس کشور و معاونت های توسعه اورژانس و پشتیبانی، مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص نیاز مبرم شهرستان خوروبیابانک به پایگاه اورژانس هوایی، بیان کرد: با وجود فاصله های طولانی، بارها در اعزام بیماران مشکلاتی که به وجود آمده است که در جلسه مطرح شد که خوشبختانه با نظر مثبت سازمان اورژانس کشور، پایگاه اورژانس هوایی به صورت رسمی مصوب و در دستور کار قرار گرفته است و می توان به عنوان یک امتیاز خوب و ویژه برای منطقه به حساب آورد.

نبود نیرو در پایگاه امداد جاده ای رییس شورای اسلامی شهر خور ضمن اشاره به نبود نیرو در پایگاه امداد جاده ای نیز گفت: در زمینه نبود نیرو و غیر فعال شدن پایگاه امداد جاده ای طریق الرضا که بارها شاهد تصادف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایجاد اورژانس هوایی در شهر «خور» مصوب شد

طرح ایجاد اورژانس هوایی در شهر «خور» مصوب شد