مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 17:172022-11-16اجتماعي

پیش بینی تمهیدات تدابیر و آمادگی کامل برای راهداری زمستانی سال جاری


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیش بینی تمهیدات ، تدابیر و آمادگی کامل برای راهداری زمستانی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  با تشریح مهم ترین اقدامات این اداره کل جهت آمادگی برای راهداری زمستانی در سال جاری اظهار داشت : ذخیره و دپو ماسه و نمک در راهدارخانه ها و گردنه های صعب العبور ، تجهیز راهدارخانه ها و آماده سازی و تعمیر و اورهال ماشین آلات راهداری ، تعیین لیست کشیک راهداری زمستانی و ذخیره کیسه آسفالت سرد از جمله کارهای انجام شده است.

وی از آمادگی 332 دستگاه ماشین آلات فعال راهداری ، 68 پایگاه ثابت ، سیار و استیجاری راهداری ، 848 نیروی درگیر راهداری زمستانی و 68 اکیپ راهداری مستقر در محورهای مواصلاتی استان به عنوان تدابیر اندیشیده شده برای راهداری زمستانی سال جاری خبر داد و تاکید کرد : لازم است دستگاه و نهادهای دولتی و انتظامی نیز آمادگی لازم برای اجرا عملیات راهداری زمستانی و در صورت لزوم تامین ماشین آلات مورد نیاز را داشته باشند.

آرامون آشکار سازی نقاط حادثه خیز ، خط کشی محورها خصوصا راههای شریانی ، تامین و تعمیر روشنایی ، چراغ های چشمک زن مسیرها مخصوصا در گردنه ها و مناطق صعب العبور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تمهیدات تدابیر و آمادگی کامل برای راهداری زمستانی سال جاری

پیش بینی تمهیدات تدابیر و آمادگی کامل برای راهداری زمستانی سال جاری