مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-16اقتصادي

مشارکت معادن در اجرای طرح های عمرانی روستاهای اردستان


معادن شهرستان اردستان در اجرای طرح های عمرانی روستاهای این شهرستان مشارکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان در جلسه هماهنگی جلب مشارکت معادن در اجرای طرح های عمرانی شهرستان، اظهار کرد: مشارکت معادن در اجرای طرح های عمرانی روستاهای اردستان  و با ورود معادن به حوزه عمرانی مردم اثرات فعالیت این بخش را در شهرستان به صورت واقعی حس خواهند کردند.

وی با اشاره به مرمت و بهسازی یک کیلومتر از جاده روستای چاه ریسه با مشارکت معادن، افزود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد تومان می باشد و به صورت مشارکتی با تامین قیر از طرف دولت و پرداخت هزینه اجرای طرح از طریق معادن انجام خواهد شد.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: جاده حد فاصل روستای باقرآباد تا چاه ریسه حدود 12 کیلومتر است که حدود 4کیلومتر خرابی شدید دارد و در مرحله اول یک کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت گرم می شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: تابلوی تمثال شهدا و نام روستای چاه ریسه نیز توسط یکی دیگر از معادن داران منطقه در دست ساخت است که به زودی نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد : در مدت اخیر کمک های دیگری از معادن فعال شهرستان برای بخش های فرهنگی و ورزشی ازجمله ورزش بانوان جذب شده که شاهد مدال آوری ورزشکاران رشته های مختلف در سطح استان بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت معادن در اجرای طرح های عمرانی روستاهای اردستان

مشارکت معادن در اجرای طرح های عمرانی روستاهای اردستان