مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-16سياسي

برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با حمایت ایرانسل


ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با محوریت هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ششمین دوره همایش ملی پیشرفت های سازمانی، با تمرکز بر هم افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی ، از امروز 25 آبان ماه 1401، به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، در مرکز همایش های بین المللی این دانشگاه، آغاز شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از این همایش، به صورت زنده و در هر دو روز، پخش مستقیم آن را از طریق تلویزیون اینترنتی لنز انجام می دهد.

علاقه مندان می توانند با ورود به وب سایت lenz.

ir و مراجعه به بخش پخش زنده، تمامی سخنرانی ها و برنامه های این همایش را مشاهده کنند.

محورهای اصلی ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی شامل معماری سازمانی، چارچوب ها، متدولوژی ها و مدل های مرجع ، تحول دیجیتال و فناوری های هوشمند ، مهندسی سرویس ، مدیریت داده های سازمان، کاربرد هوش تجاری و داده کاوی ، مهندسی سازمان و فرآیندهای کسب و کار ، امنیت در معماری سازمانی و معماری سازمانی و هوش مصنوعی است.

در این همایش، سخنرانان کلیدی از کشورهای مختلف از جمله پروفسور مارکوس هلفرت از دانشگاه مینوت ایرلند، دکتر جان گوتزه از دانشگاه فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با حمایت ایرانسل

برگزاری ششمین همایش ملی پیشرفت های سازمانی با حمایت ایرانسل