مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-16سياسي

دانشگاهها فضای روشن آینده کشور را تبیین کنند


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه، گفت: امروز وظیفه دانشگاههاست که با تمام قوا وارد میدان جهاد تبیین شوند.

- ایسنا/گلستان مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه، گفت: امروز وظیفه دانشگاههاست که با تمام قوا وارد میدان جهاد تبیین شوند.

حجت الاسلام سید محسن طاهری عصر امروز در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور استان گلستان که به همراه تنی چند از فعالان فرهنگی استان صورت گرفت، اظهار کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای شما در مسئولیت جدید امیدواریم در دولت انقلابی نیروها به گونه ای عمل کنند تا تاثیرگذاری فراتر از دانشگاه داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مسئله جهاد تبیین در دانشگاه ها، افزود: با توجه به هجمه تبلیغاتی سوء دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر و به تبع آن تاثیرگذاری فکری و روحی ایجاد شده در جامعه، نیاز به همت همه جانبه مسئولین خصوصا دانشگاهیان در تببین اصول و ارزش های بنیادی انقلاب اسلامی داریم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با بیان اینکه امروز نگاه راهبردی به جهان اسلام و پیچ تاریخی تمدن نوین انسانی نشان می دهد که هراس دشمنان از پیشرفت ایران و جبهه اسلام و آزادی خواهان جهان است، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهها فضای روشن آینده کشور را تبیین کنند

دانشگاهها فضای روشن آینده کشور را تبیین کنند