مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-16سياسي

تنوع بخشی شبکه های اجتماعی و گسترش ظرفیت رسانه ای؛ ابزار مقابله با جنگ نرم


عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: در مقابله با جنگ رسانه ای باید به تنوع بخشی شبکه های اجتماعی، گسترش ظرفیت رسانه ای کشور، - تنوع بخشی شبکه های اجتماعی و گسترش ظرفیت رسانه ای؛ ابزار مقابله با جنگ نرم ایسنا/خراسان جنوبی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: در مقابله با جنگ رسانه ای باید به تنوع بخشی شبکه های اجتماعی، گسترش ظرفیت رسانه ای کشور، ایجاد رسانه های متعدد غیر رسمی همسو با نظام برای نقش آفرینی در نشر روایت ها را داشته باشیم.

مجید عبدالرزاق نژاد، امروز چهارشنبه 25 آبان در جلسه تبیینی با خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: در ماجراهایی چون غدیر، واقعیت سپاه امام حسن(ع) و حتی در حادثه عاشورا تحریف وقایع صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه موضوع تحریف حقایق از سوی منافقان از ابتدای صدر اسلام وجود داشته است، افزود: تبیین دستاوردهای ایران در بخش افزایش امید به زندگی از ابتدای انقلاب تا به امروز، افزایش تعداد فارع التحصیلان و همچنین دستاوردهای پزشکی و دفاعی زمینه القای حس غرور ملی را ایجاد می کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به نقش روایتگری در انقلاب، گفت: روایت توصیفی است که افراد، رسانه ها، سازمان ها و گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع بخشی شبکه های اجتماعی و گسترش ظرفیت رسانه ای؛ ابزار مقابله با جنگ نرم

تنوع بخشی شبکه های اجتماعی و گسترش ظرفیت رسانه ای؛ ابزار مقابله با جنگ نرم